Zachęcamy do przekazania 1,5% na naszą szkołę wraz z SPSM! KRS: 0000052078 z dopiskiem "CEL: Szkoła Podstawowa nr 7 w Krakowie". Ogromnie dziękujemy!
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Future4Me

Future4Me

 

W naszej szkole odbywają się zajęcia języka angielskiego w ramach krakowskiego projektu Future4Me.

Najważniejsze zasady dotyczące sposoburealizacji programu:

  1. Godziny języka angielskiego realizowane w ramach ww. programu są traktowane jako dodatkowe zajęcia edukacyjne (podstawa prawna: §3 ust. 1  pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 kwietnia 2019 r. w sprawie ramowych planów nauczania dla publicznych szkół);
  1. Zajęcia odbywają się minimum 2 razy w tygodniu;
  1. Grupy liczą co najmniej 10 uczniów (wymagane zgody rodziców);
  1. Zajęcia mają charakter przede wszystkim konwersatoryjny z naciskiem na poznawanie historii, literatury i kultury innych krajów z wykorzystywaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz przy współpracy ze szkołami zagranicznymi;

Przykładowe działania realizowane w ramach projektu: organizacja dni kultury krajów anglojęzycznych w szkole; praca metodą projektów; organizowanie międzyszkolnych debat oxfordzkich poruszających zagadnienia z obszaru kultury, historii itp.;

  1. Umieszczenie na stronie internetowej szkoły informacji o realizacji ww. projektu;
  1. Wypełnienie ankiety, która będzie przekazana przez Wydział Edukacji co roku w maju, dotyczącej sprawozdania z realizacji w danym roku szkolnym ww. programu (m.in. informacje dotyczące liczby uczniów uczestniczących w projekcie, z których klas, krótki opis podejmowanych działań, informacja o realizacji przyjętych celów).
Data dodania: 2024-06-06 19:19:25
Data edycji: 2024-06-06 19:20:44
Ilość wyświetleń: 232
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej