Przez cały listopad, uczniowie z klas I-III realizowali kolejny moduł projektu edukacyjnego pt. ”Natalka i Antek w Świecie Wielkiej Matematyki. Matematyka w sklepie”. Podczas zajęć pojawiły się pytania o powierzchnię różnych marketów, ilość zgromadzonych tam produktów, ich wagę i cenę, promocje, ilość pracowników czy godziny otwarcia. Uczniowie zrobili nie tylko wirtualne zakupy, podczas których oszacowali koszt śniadania dla swojej grupy lub klasy, ale także rzeczywiste, w sklepiku szkolnym. Dzieci chciały dowiedzieć się także, skąd wiadomo, jaki mają nosić rozmiar podkoszulka lub buta (dzieci zmierzyły swoje stopy). Uczniowie zabawili się w sklep. Zanim powstał, wybrali odpowiednie produkty, ustalili ceny, przygotowali środki płatnicze i rozpoczęli sprzedawanie i kupowanie! Ileż tu było liczenia! Najwięcej emocji wzbudziła konieczność zmieszczenia się w określonym budżecie (20 zł, 50zł, 100zł) i zasady wydawania i otrzymywania reszty. Okazało się też, że niektóre dzieci nie chciały nic kupować, wolały być tylko sprzedawcami! W trakcie zajęć pojawiło się pytanie, czy korzystanie z karty płatniczej, to na pewno jest matematyka. Ostatecznie dzieci stwierdziły, że tak, jeśli po zakupach skontroluje się stan swojego konta!